fredag 25 januari 2013

Shreddies

Jag har ändå några fina kollegor där jag är just nu. Dom står liksom på samma sida, tillsammans med mig på något vis. Så trots det faktum att jag börjar bli helt hundra på att jag har gjort ett riktigt bra beslut i min karriär så är det på sitt sätt sorgligt. Känns lite knäppt trevligt när några man känt i sisådär tre veckor säger att de inte vill att man ska sluta, att man kommer bli
saknad.
Så nu är det två dagar kvar på jobbet och sedan blir det miljöbyte. Har redan blivit inbokad på en barista kurs på torsdag och jag är så taggad. Hade ju tänkt att boka en innan jag flyttade hit men nu får jag det till och med gratis. Wow, säger jag bara.

Under gårdagen hängde jag istället på frisör salongen Barron's. Fick håret ytterligare lite trimmat och nu är foto projektet igång. Smått märkligt är det hela.
Resterande timmar utav kvällen var jag tillsammans med Robin och Johnny. Såg på tv och åt godgodgoda nudlar.

Nu måste jag ta mig an uppgiften att skriva en önskelista. Fyller ju ta mig tusan 20 snart.

Inga kommentarer: