onsdag 30 januari 2013

Ett försök till en Puttanesca och inkasserade pengar.

Hade världens lugnaste dag på nya jobbet i förrgår  Kom in sisådär tio personer under mitt fyra och en halv timmes pass. Drack starka espressos och diskade koppar. Gick hem till Robin efteråt och stannade där tills igår kväll.
Idag vaknade jag tidigt och har hunnit att äta den här galet goda frukosten:



























Mumsigaste på länge. Havregrynsgröt med banan, olika bär och honung.
Har även gått till två affärer där jag bland annat köpte tvättmedel och två laxfiléer för £3 och jag har dessutom hunnit att slänga in två tvättar. Fett med aktivitet idag alltså.

Lite annat smått och gott från telefonkameran:































Jag äter Chili con Carne och dricker te i Robins säng.

En skruttig madrass lämnad ensam på gatan en tidig morgon.































En dag efter jobbet på väg till Robins hus. Var en stor och fin måne på den mörka himlen, som man visserligen inte kan se så där jätte bra på den här bilden. Men i alla fall.

Inga kommentarer: