tisdag 8 januari 2013

Halv dålig kväll. Trött och urvriden. Sakning och lite trasig. - Någonstans.

Köpte en svart tröja på Tesco, två bananer och super strumpbyxor som enligt förpackningen ska anpassa sig rätt efter temperaturen i luften. Låter ju lite för otroligt för att vara sant, men när dom kostar £1.50 så kändes det värt ett försök. Varför inte liksom.
På grund av att jag druckit sisådär tre glas vatten och en kopp te innan jag påbörjade min shoppingrunda, fick jag ta en liten akut sväng om mitt hem innan jag promenerade in till Muswell Hill igen för att köpa lite frukt och grönt. Fick ett samtal av Anita i affären, så på fredag kanske jag ska träffa dom för en måltid av något slag. Om inte mitt jobb sätter käppar i hjulet det vill säga.

Kom nu nyligen hem från Robin där jag åt macaroni and cheese för först gången i mitt liv och såg på filmen No Country For Old Men. Och nu dör jag snart sömndöden.

3 kommentarer:

rte sa...

åhhhhhhhh macaroni and cheeeseeeeeeeeeee<3<3<<3<<33

rte sa...

åhhhhhhhh macaroni and cheeeseeeeeeeeeee<3<3<<3<<33

Tesseee sa...

oj. jag skrev kommentaren innan som råka bli två heheheheeheh