fredag 14 december 2012

Släpp någon gång.

Senaste...

Låten du hörde?
Savannah Smiles med Okkervil River.

Filmen du såg?
Såg Moonrise Kingdom igår kväll i väntan på att min bf skulle komma hem från jobbet. Fin men Wes Anderson har definitivt gjort bättre. Kändes som att det saknades något.

TV-program du såg?
Peep Show

Vad gjorde du idag?
Har klurat ut vad jag ska köpa för julklappar och börjat rita en bild av ett hus.

Var det kul?
Hyfsat.

Hur mår du nu?
Stel och obekväm.

Hur mådde du igår?
Finemang, fick ju gratis middag och allt.

Stad du vill besöka?
För tillfället saknar jag snöiga och juligare Stockholm. Ska baka massa julgodis när jag kommer hem, träffa alla de finaste och dricka varm choklad med ingefära i.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag fattar inte riktigt någonting längre.

2 kommentarer:

tessetja sa...

just wait it out!!!:) Det kommer bli bättre om ett tag.

tessetja sa...

just wait it out!!!:) Det kommer bli bättre om ett tag.