tisdag 18 december 2012

Long time no see

Har sedan sist hunnit shoppa mina sista julklappar, träffat fler av Robins kompisar och bekanta, suttit på en pub för att titta på fotboll och fått en kulturell rundtur av Jan - gick på olika utställningar och gallerier, blev bjuden på fika och han visade mig alla rikis affärer dom ibland handlar i.
Idag har jag spenderat tid runt Covent Garden och Leicester Square tillsammans med Robin och Alfie. Åt en mega lunch på en billig restaurang på fyra våningar i China Town där jasminte ingick i priset. Tog en promenad till St James Park, tittade på alla fåglar och förbigående spioner. En sväng förbi National Portrait Gallery för att spana in gammal konst och nu är jag återigen tillbaka i Muswell Hill.




























Kvällspromenad på Bond Street.































Min "nya familj". Jan och Anita.



































Dagens promenad till National Portrait Gallery.

3 kommentarer:

sssandra sa...

När kommer du hem imorn? Sofia e oxå hemma igen så vi tänkte hänga på ngn bar på kvällen..komsiiii komsiiii då? :D vill hänga!

Lisa sa...

Jag landar typ kl. 00.30 på arlanda, så det blir kanske lite sent .. meeen vi måste ses någon gång de närmast dagarna iaf!! :D <3

sandra sa...

jaaaaaooo!messa! har du fortfarande samma nummer?<3