fredag 8 februari 2013

Gentlemen, you had my curiosity. But now you have my attention.

Long time no see. Det är lite så det blir när jag går direkt från jobbet hem till Robin. Men i alla fall. Har jobbat som sagt och börjar väl sakta att komma in i de nya mönstren och vanorna. Äter kakor och bullar dagarna i ända och dricker gott esspressokaffe. Sådan lyx att jag dessutom får välja vad jag vill från menyn till lunch. Jag gillart'!
Men idag är jag fri. Ligger och drar mig i Robins stora säng i kläder som inte är mina. Ska nog ta och baka mig en banankaka idag, borde tvätta och kanske gå på en lång promenad. Fint väder ute.

Förövrigt så såg jag Django härom dagen. Robin kan nämligen få 2 för 1 biljetter på onsdagar, vilket är ju himlans bra.

Riktigt bra film, kan rekommenderas. Allt förutom själva Tarantino då. Kan även tilläggas att det är en film av precis nämnd man, så förvänta er inget nytt. Det är blod och pistoler som gäller.

Inga kommentarer: