fredag 8 februari 2013

Builder's brew?

Banankakan är i ugnen och tvätten i maskinen. Har tryckt i mig en frukostaktig lunch och sitter nu lutad mot elementet i mitt rum och dricker te. Ska ta min promenad när kakan är klar.
Träffade Raquel inne på Sainsbury's för någon timme sedan. Hon jobbade tillsammans med mig på Sable D'or och gör det fortfarande. Hon är så himla gullig. Fina människa.

Annat som hänt i min frånvaro härifrån, är bland annat att mitt hår har fått en mörkare nyans, nya bilder togs och någon gång de följande dagarna ska jag titta förbi där igen. Har varit och sprungit i parken som ligger runt hörnet så mina ben är alldeles ömma och jag har blivit helt random tillfrågad om jag ville gå ut med en kille jag åkte samma buss med. Det är fint när det händer lite knäppa saker i livet.

Inga kommentarer: