lördag 2 juni 2012

Jag har verkligen de finaste vännerna man kan tänka sig.

Hade en skit bra kväll. Drack vin, goda X-Cide Beach som lös i mörkret, skrev med spritpenna på toaletten och dansade en del. Sen kom en jävel och snodde min mobil. Jag bröt ihop fullständigt. Skrek. Grät. Letade. Grät lite mer. Vänner tröstade. Gick med mig till stationen. Svor att jag skulle lära mig att slåss. Tog tåget hem. Satt mittemot as av dess olika slag. Kvinnomisshandlare och one-night-stands. Sedan en trevlig kille från Nepal som fick mig att åka för långt. Lät mig låna hans mobil och berättade att han bodde på Skattegårdsvägen och jobbade i matbranschen. Han tyckte också att Sverige var ganska så jätte ovärt. Mötte mamma. Skjutsade hem Nepal-killen och gråtande mig.

Brud: - Ska vi knulla ikväll då?
Skäggig kille: - Om jag orkar tillfredställa dig. Har leksaker som kan lösa det.. Jag heter Göran föresten.


Brud: - Jag tror den här låten passar dig baby. Jag lovar baby.
Sliskig dude/ kivnnomisshandlaren: - Nej, det räcker inte. Räcker inte. Här, ge mig. 
Brud: - Men lyssna bara. Det är din låt baby.
Kvinnomisshandlaren: - Nej räcker inte, ge mig den.


Alltså. Hata. Hela. Världen. Ha sex som en kille? Hör ni hur det låter? Är ett fucking feminist as ikväll. Bara hat på ojämställdhet. Varför i helvete måste vi betala massa pengar varje fucking månad varje gång vi har cp-mens medan alla killar slipper undan utan extra utgifter? Borde inte samhället täcka sån skit? Mens för halva priset. LOL.

3 kommentarer:

sandra sa...

<33

Anonym sa...

finns en sån kamanj på apoteket nu - "mens för halva priset"...

Lisa sa...

Jag vet, det var därför jag skrev det. Jag menade att det är sjukt att vi måste betala för det ändå, typ yeah nu behöver vi bara betala hälften så mycket..