söndag 20 november 2011

Tur att jag har er ändå.

Har gjort bort mig totalt idag, gjort bort mig för mig själv. Slängt hela 50 kr ner i sjön. Troligtvis i alla fall. Skit också, jag som skulle spara. Blir så förbannad på mig själv, på den där jävla horsidan. Har egentligen ingen lust att stödja det alls nu, men det går ju inte att göra något åt nu. Lika bra att försöka gilla läget.
Jag faller sönder lite. Förstår fortfarande ingenting. Allt är kaos och allt händer på en gång. Har ingen kontroll över mitt liv längre känns det som. Jag förstår mig inte på människor, inte på mig själv och inte på skolan. Jag förstår inte varför allt är så seriöst och varför jag borde göra vissa saker. Vad är meningen? Jag vet inte. Vet ingenting. Det är riktigt jävla frustrerande att vara så förvirrad. Får ingen ordning på mina tankar. Ett enda stort virrvarr. Jag är konstant trött, vill bara sova. Puss. Godnatt.

Inga kommentarer: