torsdag 10 november 2011

Shadow rises

En dag full av redovisningar. Ja, varje lektion kan man faktiskt säga. Efter detta och en del sms-trubbel (tack Mira, vad skulle jag göra utan dig?), gick jag, Amanda och Mira för att träna igen. Valde spinningcyklarna ännu en gång, vilket tydligen var ett dumt val. Jag lyckades genom att träna mer först bota min träningsvärk, men nu har värken istället ersatts av utmattning och brutal trötthet. Så fort jag ska ta mig upp för en trappa blir benen som spagetti. Så nej, det blev inte ett särskilt effektivt pass idag.
Nu ligger jag i alla fall i ett ultramysigt bad, med massa värmeljus omkring mig, Ska du bada?-playlisten i bakgrunden och kolmörker utanför fönstret. Gjorde några hemgjorda ansiktsmasker innan, så nu känner jag mig verkligen hur gosig som helst. Snodde även ihop ett par macarons när jag kom hem.

Nu ska jag gå upp och hjälpa Anton att duka.

Inga kommentarer: