onsdag 23 november 2011

Slut

Har simmat 1000 meter nu. Myssimmet var lite av en besvikelse. Tänkte mig ett mörkt rum med massa ljus och lite behagligt kluckande vatten. Istället möttes jag av ett halvmörkt rum, då det var rum bredvid som var upplysta som vanligt, 3 små lyktor i varje ände av bassängen och plaskandet av crawlande människor. Kanske blev tafsad på av en äldre man, vet inte om det var med mening men det kändes lite obekvämt när han sen började simma efter mig medan hans son stod på kanten och väntade på att få gå hem. Har även blivit diskret tillsagd av två bittra tjocka tanter som sa efter att jag precis simmat om dem, "det här är ingen tävling, det är faktiskt motionssim".
Najs att simma i alla fall. Och nu är jag dödande trött och panikar samtidigt lite över mitt naturförhör imorgon. Jag får ta det imorgon, kommer inte få in något i mitt huvud nu i vilket fall som helst.

Inga kommentarer: