lördag 31 mars 2012

Flera stycken

Det verkar inte som att jag var den enda som hade en lite märklig natts sömn. Drömde att jag vaknade upp och insåg att jag skickat massa konstiga, obegripliga statusuppdateringar kvällen innan på Facebook medan jag varit jätte full. Så full att jag inte insåg det förens jag gick in och såg människor jag aldrig träffat hade likeat dem. Låter ju helt sjukt, men det var fruktansvärt obehagligt. Speciellt då jag knappt kunde komma ihåg att jag gjort det och att jag gjort det i min ensamhet. Halvvaknade mitt i drömmen och försökte klura ut hur det kunnat hända. Varför hade jag varit full från första början? Hur hade jag kommit hem och vad hade hänt under resten av kvällen? Kändes så plågsamt verkligt. Hatar sådana drömmar. Vred mig om ca 1000 gånger i min säng som kändes som världens obekvämaste plats på jorden. Snurrade in mig i täcken och flyttade på kuddar. Armar som ligger i vägen.

Har jobbat med projekt arbetet sedan klockan 10 imorse. Kul.

Inga kommentarer: