lördag 1 oktober 2011

Ändrar mig, jag älskar den där låten.

Idag ska det bakas en matpaj som sedan ska, troligtvis åtminstone, flyttas till Miras boning.

Jag vet inte hur allt ska sluta. Det jag vet är att jag vill vara någon annanstans i några dagar, att jag har ett jobbigt problem att ta itu med, läxor att fullfölja, liv att reda ut och personer i omgivningen som vägrar förstå och lyssna. Men jag vet även att det finns personer där också, som stora höghus som skyddar en lite från all blåst, och att jag egentligen får göra vad jag vill med mitt liv nu.

Kan inte sluta lyssna. Så dumt egentligen när man blir så nere. Men den står på repeat.
Mother earth is pregnant for the third time. For ya'll have knocked her up.
I have tasted the maggots in the mind of the universe. I was not offended, for I knew I had to rise above it all or drown in my own shit.

Inga kommentarer: