tisdag 13 september 2011

Som en öppen bok

Kan inte den där New York stormen komma hit nu? Jag vill ha mörk himmel, spöregn och sitta inne i ett varmt hus med en kopp te och bara njuta av att man inte är utomhus.

Nu får ni massa random och onödig information:

Idag har jag
  • Spelat in ett ordspråk på lektionen Rörlig bild.
  • Tagit ett bad och provat min uppgraderade badlista. Känner mig sådär mysigt varm i hela kroppen.
  • Blåst bort lite granna.

Imorgon ska jag
  • Plugga med vänner små. Ganska taggad ändå. Det bra väger ju över. Fika, plugg och kompisar, kan ju faktiskt inte bli helt fel.
  • Ta tag i mig själv.

I övrigt
  • Så känns det konstigt att inte kunna prata med dig. Allt är mer i ett dröm stadie nu.
  • Läste några gamla inlägg igår och blev plötsligt lite sugen på vinter. Hel märkligt.
  • Storm, storm, storm!
  • Vill baka. Macarons och bagels. Yum.

Inga kommentarer: