tisdag 1 mars 2011

I tongue the roof of my mouth

En gammal, smått omgjord och uppdaterad lista. Varsågod:

Senaste...

Låten du fattade tycke för?
I Sing I Swim med Seabear

Låten du hörde?
Jeniferever med låten Alvik

Filmen du såg?
In Bruges, imorse om jag ska vara exakt.



TV-program du såg?
Gossip Girl eller möjligtvis Skins. Eller kanske något mindre intressant på TV:n. Okey, jag har ingen aning.

Vad gjorde du idag?
Hade ett överrasknings kalas för en viss 18 årig Jenny. Mira och jag hade så flitigt bakat macarons i två olika smaker och en gudomlig cheescake. Även Amanda hade knåpat ihop små cupcakes med supermumsig frosting. Jag trodde jag skulle gå av på mitten när jag knappt ätit hälften av det som låg på min tallrik.

Var det kul?
Så klart!

Hur mådde du igår?
Prima! Bakade ju avec ma amie Mira

Stad du vill besöka?
Brygge.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag är dryg är det ofta för att jag inte vet hur jag ska bete mig.
Förlåt om någon tagit illa vid, det jag som är problemet.

Inga kommentarer: