torsdag 17 december 2009

Lööv till lov

Hej.
Har egentligen ingen riktig lust att blogga nu, men jag tvingar mig själv. Aja.
Jag dör. Tack gode gud för detta lov! Well needed. Kan man väl säga.
Idag har det inte hänt så värst mycket. Såg på Edward Scissorhands (all min kärlek till den filmen!), blev klar med min mask, hade avslutning i Maria Magdalena Kyrkan och köpte tyg med Joss. Ska skapa ett par leggings och en klänning. Eller kanske två klänningar. Vem vet.
Igår var det fika med Mira och Tesse. Äntligen fick jag min efterlängtade chai latte! Fast jag ångrade mig direkt efter första klunken. Chai latte är inte särskilt gott. Men jag inbillar mig att det är det, hela tiden. Alldeles för sött.
Imorgon ska jag sova förlänge och sedan återigen träffa Mira och Tesse. Pulka, fika, baka eller möjligtvis skridskor. Känner mig inte så superfrestad på att gå omkring i jätte tjocka vinterkläder och släpa runt på en pulka på ett tåg, på stan eller ens släpa på en överhuvudtaget. Men. Vi får se vad som händer.
Nu när man är ledig och fri så tänkte jag stänga in mig någon dag under min ledighet för att göra en refresh på min blogg. Utseendet börjar irritera och äckla mig. Ta bort "ipoden", den irriterar mig också.

Inga kommentarer: