tisdag 21 maj 2013

Koffein


Alltså jag blir helt knäpp över de här vallmo och apelsin bullarna. För varje gång blir jag liksom mer och mer frälst. Växer som ett cravande ogräs.
Bull-demonen inom mig mumlar "bitch" till kunder som köper dom och delar knappt med mig till andra utan slukar hela utan att tänka. Herre gud. Antar att det är lite tur att jag förlorar jobbet snart.

Annars har jag druckit det bästa kaffet i London (alltså är hundra på att det måste vara så) på Salt. Fick i uppdrag att rita en bild till ägaren tills nästa gång som en del av betalningen.
Har även lagat en riktigt svensk middag till Robin - stuvade makaroner och falukorv.
Och nu sitter jag bänkad framför ett avsnitt av Africa, dricker te och mumsar på dessa briljanta chokladsaker:

Alltså cikus godiset nummer 1. Bästa.

Inga kommentarer: