söndag 19 maj 2013

I've been waiting for a guide to come and take me by the hand


De senaste dagarna har jag:

1.






















Blivit blond som sjutton. En hel dag, från 13 till 18, satt jag i en svart läder stol för att tvinga ur all färg ur mitt orange/röda hår. Fortfarande lite skiftningar men vad gör det?

2.



















Inhandlat en randig tröja med ficka för endast £2.50.


3.





















Kaffe! Äntligen har jag denna super dryck i mitt skafferi. Mina mornar, ja min tillvaro, är så himlans mycket bättre nu.


4.





















Gjort världens enklaste plommonkompott. Fortsättningen på den ultimata frukosten liksom.

5.

Varit på en pub vid namn The Pinapple(!) där de serveras thai mat och där dom har hyllor fyllda med sällskapsspel. Alltså hur bra??

Inga kommentarer: