lördag 2 mars 2013

Study break time!

Blev introducerad till TV-serien Community av Robin för ett tag sen. Den har ju gått (går?) i Sverige också, men jag har aldrig riktigt tagit mig tid för att se något av den - men nu ni. Har sett sisådär fem avsnitt bara ikväll och jag bara dör för dom är så kul. Sitter och skrattar för mig själv i min säng som något annat psyko. Varje avsnitt är dessutom runt 20 minuter, vilket jag tycker är helt kalasbra. Man har nästan alltid tid att se ett avsnitt liksom.


Sämst med en trailer för en TV-serie, men här har ni den i alla fall.

Förövrigt så hade jag ju tänkt lägga ut en hel drös med bilder från den gångna veckan, men jag insåg ju nu att jag inte har någon sladd till kameran. Så det kanske tar lite tid innan det kommer upp. Annars blir det väl några små mobilbilder istället.

Inga kommentarer: