lördag 3 november 2012

Upp date ring

Oj, oj, oj. Dags för en liten uppdatering tror jag nog.
Har ju som sagt slutat jobbet ute på Grinda. No more Waxholmsbåtar för mig. Lite sorgligt är det faktiskt ändå. Även fast några kunde vara lite asiga till och från, så var det trots allt bara de fina personerna kvar på slutet.
Sen dess har jag varit på Baba på Halloween, sprang omkring som vanligt och hade det mys, och i övrigt mest legat i en soffa och tittat på kass TV. Försökte fixa mig en intervju med Jobcentre Plus för att få ett National Insurance nummer, men tydligen så har dom ingen växel så man måste chansa på att det inte är någon som ringer. Väldigt typiskt osv.
Vi har även fått en 3D TV här hemma. Så igår såg jag Narnia 3 i ett par snövita spexiga glajjor. Kan tilläggas att det är en hel sämst film, men vad ska man göra, den var ju gratis.

Inga kommentarer: