söndag 25 november 2012

Börja inte, för du kommer inte kunna sluta.

Usch. Idag är det tungt. Inte i huvudet men i hjärtat. Står och vippar på kanten till att brista ut i gråt, i vilken sekund som helt. Jag lämnar ju liksom inte bara allt det tråkiga Stockholm innebär, utan också allt det där fina. Allt jag älskar. Mina vänner som jag skulle gå i döden för, mina päron som hjälper mig genom allt trots att jag är ett as ibland och min älskade, knäppa bror.
Försöker intala mig själv att det bara är att åka hem om jag vill. Men det är svårt. Allt är bara så svårt att förstå för tillfället.
Fy sjutton vad jag älskar er.

För övrigt hade jag en super mysig avskeds-chill-fest. I stort sett alla de bästa på golvet i mitt kök.

2 kommentarer:

teeesse sa...

kommer sakna dig min Lisaaaaaaaa! Synd att jag inte har hunnit träffa dig så mkt sista två veckorna typ:((((( Men innan det sågs vi iaf!!!!! Jag vet att du kommer få det bäst i London:D och så finns ju skypeeeeeeeeeeeeeeeee<3

Signe sa...

Jag kan inte komma och krama dig hej då imorgon :( blev inringd av jobbet idag och ska jobba imorgon till klockan tre. Men hur som helst fick jag se dig igår! Kan verkligen inte fatta att du åker i morgon kväll!! Så overkligt... Kommer bli så tomt. Hoppas du får det bäst i London! Vilket du ju såklart kommer få!!
PUUUUUSS <3