onsdag 1 februari 2012

Tiden börjar rinna ut

Har haft en riktigt värd dag som vanligt. Engelska i ett klassrum utan lärare, religon med en snabb diskussionsuppgift i små grupper (som vi i stort sätt redan gjort) och den vanliga föreläsningen på Nutida konst. Kul, kul.
Bestämde mig sedan för att ta samma långpromenad igen, då det tar ofantlig lång tid att byta om till träningskläder förtillfället. Träffade Hanna på Drottinggatan, vandrade till Bengans och fick henne sedan att joina mig i min långpromenad. En och en halv timme senare kommer jag innanför dörren med en halvt förfrusen fot. Ja, den skiftade i svart, grönt och blått. Slängde mig in i duschen för att värma upp mig.
Har resten av kvällen druckit te, ätit musslor och läst världens läskigaste och obehagligaste blogg. Nu mår jag lite illa.

Inga kommentarer: