måndag 6 februari 2012

SS vs SS

En aningens förkortad, men fortfarande super lång lista snodd härifrån.

Flyttat?
En gång när jag var liten. Jag var väl runt 4 år. Sedan har jag alltid bott på samma ställe.

Vart skulle du vilja bo?
För tillfället England. London. Men det finns många andra ställen utanför Sverige som jag skulle vara nyfiken att bo på. Smart att resa dit först kanske.


Vad vill du bli när du blir äldre?
Skit i det du. Dessa ständiga framtidsfrågor.

Hur lång är du?
Cirkus 160 cm.

Ögonfärg?
Blå-aktiga.

Skostorlek?
37. Ibland mindre.

Glasögon?
Nej. Äger dock flera fake glasögon med plastglas.

Har du några tatueringar/piercingar?
Tre hål, varav ett är den minstaste av töjningar.

Humör just nu?
Trött, trött, trött.

Vad sa du senast?
"Väck mig när du kommer hem."

Favoritgodis?
Choklad. Definitiv. Är inte så mycket för godis annars. Men kakor och dylikt ♥!

Är det nåt du absolut inte äter?
Äter det mesta.

Saft eller alkohol?
Alkohoool. Nä, men det är ju lite olika. En solig sommardag eller en bakisdag väljer jag nog hellre ett glas saft.


Hur många kuddar sover du med?
Deux!

Favoritväder?
Sommarväder skulle jag nog säga. Soligt eller varmt sommarregn. Oj, det där lät smörigt.

Morgon- eller nattmänniska?
Måste nog säga morgonmänniska. Deckar ganska lätt på kvällen. Fast jag gillar dock nätter.

Tror på liv på andra planeter?
Vi kan väl inte vara ensamma i hela universum? Det är ju ta mig tusan oändligt.

Ser du på kärleken som ett misstag?
Vad menas? Kärlek kan väl vara fint?

Hur många barn vill du ha när du blir stor?
23! Eller kanske inga alls. Kanske adoptera? Man måste ju tänka lite på överbefolkningen.

Bio eller promenad?
Beror på. Om det är kallt och grått går jag hellre in i en biosalong. Men promenader kan vara det bästa som finns om man är på rätt humör.

Är du kittlig?
Kanske. Lite grann. Här och där.

Äckligaste insekten?
Tyvärr så måste jag nog säga spindlar. Riktigt snabba och oberäkneliga. Och insekter med obehagliga knipsar munnar.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Svårt. Just för tillfället skulle jag vilja kunna teleportera mig.

Pizza eller hamburgare?
Absolut pizza om vi pratar färdigköpt. Annars blir det lite svårare. Kanske hamburgare i sådana fall. Miniburgare -mums!

Skriver du dagbok?
Inte så mycket längre, men jag har en påbörjad som ligger bredvid min säng. Har blivit lite för lat.

Stökigt eller välstädat?
Välstädat. Vilket mitt rum verkligen inte är för tillfället.

Vilken hand håller du gaffeln i?
I höger.

Är du rädd för blod?
Kan få små svindel känslor ibland, men jag överlevde ju i alla fall mitt sliceade finger.


Saltar du på maten?
Ja, om det behövs..?

Gillar du att sjunga?
Sjunger nästan alltid med om jag kan låten, så jag antar det. He-he.

Brukar du sola?
Näe, inte direkt. Blir jag brun så blir jag.

Röker du?
Har hänt.

Snusar du?
Nej.

Använder du knark?
Har hänt.

Kaffe, te eller inget?
Kaffe och te. I mängder!

Vad gör du om du får hicka?
Försöker hålla andan tills det försvinner. Fungerar lite sådär, alltså.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Skulle vilja ha en liten tatuering på sidan av min handled.


Har du en besatthet?
För tillfället har jag en besatthet av att surfa på recept. Inte riktigt okey egentligen, men jag bara älskar'e.

Inga kommentarer: