söndag 29 januari 2012

Katt-sms ♥ det finaste man kan få

Lördagen. Förade och fixade oss i Signes fina nya lägenhet (så avundsjuk?). Hade det bara allmänt trevligt där vi satt och drack mousserande vin och överanvände Photobooth tillsammans med den sexigaste mannen i rummet, några rymden typer och Vita Damen. Fick damp ett antal gånger på våra lösögofransar och spontan ringde till finaste Tesse i Skype. När klockan blev några minuter för mycket sa vi hejdå till Tesse och började vandra mot tunnelbanan.
Festen hölls i en etta på andra våningen och jag hängde mest på golvet och i olika soffor. Det röktes genom fönstret och Sandra föreslog att vi skulle sno en ost. Vid 1 tiden slog något snett i min hjärna och plötsligt sitter jag på pendeln hem. En timme senare sitter jag hemma i en soffa och slökollar på Blues Brothers och pratar i Skype. Klockan 5 på morgonen vinkar jag hejdå och dör sömndöden.

Inga kommentarer: