torsdag 26 januari 2012

Hjärtat sätter stopp mer än det sätter igång min kropp

Det här går ju inte så bra längre. Verkligen tappat sugen på senaste tiden, men här får ni i alla fall några små ord om kommande helg.
På lördag blir det nämligen maskerad som en viss Motte och hennes vän anordnar. Och jag tror jag äntligen har bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till. Så med inspiration från Fannys blogg och Google funtar jag på Alex från A Clockwork Orange. Lätt och tydligt. Lixom. Eller Twiggy. Men det är kanske lite uttjatat. Får se helt enkelt.
Imorgon däremot, är det efterlängtad fredag som troligtvis ska spenderas ett tag med några små trevliga typer. Ska troligtvis få snyggare hår, mumsig middag och en promenad ut i en skog med färgburkar.

1 kommentar:

fanni sa...

åh, alex är ju finast på jorden. <3 (även fast han är våldtäcksman, herregud jag skiter i!!)