tisdag 16 augusti 2011

Juste, jag har lagt upp en ny gadget, vilken du kommer att finna här till höger under Jag spanar in dessa bloggar. Där kommer alltså alla bilder jag gillar och har heartatWeIt att komma upp. Om du skulle känna dig sugen på att kolla på lite fina bilder alltså. I stort sett så kommer alla bilder jag lägger upp här därifrån, förutom egenfotograferade såklart.


18.06 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
En annan grej jag kom att tänka på om layout här på bloggen är att man får den bästa upplevelsen om man istället använder något annat program än Internet Explorer. Google Chrome, funkar tillexempel superbt och går att ladda ner snabbt och gratis. Alltså, åtminstone på min egen dator, blir designen inte riktigt lika delicious i Explorer.

Inga kommentarer: