fredag 5 februari 2010

Yesterday

Fastän jag lyckades ta mig upp vid 4 igår så vart det ändå lite tids-panik, eftersom, smartass som jag är, lyckades hälla ut hela min termos full med te, så jag fick börja om helt från början. Det vart förövrigt riktigt äckligt när det blev klart. Men jag lyckades åka snowboarden rätt! (efter att jag upptäckt att jag inte skulle ha goofy, utan regular. Kan aldrig lära mig, tydligen). Och det var awesomely roligt. Var lite smått irriterande att man behövde vänta in alla hela tiden och att det blev en del missförstånd, men man det får man väl ta när man är 10 pers. Jag tror aldrig att det har gått så bra för mig att åka förut, fastän vädret var lite sådär.
Tittade på HappyFeet på hemvägen med svenskt tal. Jag undrar bara .. varför? Kom en halvtimme försent tillbaka eftersom busschauffören inte ville ta samma väg hem för att det var väldigt isigt där sa han.

Det ser faktiskt coolt ut att tända en cigg när man åker snowboard (om man är riktigt duktigt på det). Inte för att jag röker, men när killen framför mig gjorde det medan han åkte, så måste jag erkänna att det såg ganska, ja .. coolt ut, även fast det kändes väldigt medvetet. Fråga mig inte varför jag skrev det här, för jag har ingen aning.

Inga kommentarer: