fredag 12 februari 2010

"Go go Lutari!"

Planerna för idag var att jag och några från klassen skulle gå på teater, då en svenskalärare erbjöd oss överblivna biljetter. Men de planerna skrotades snabbt efter vi fått meddelandet att biljetterna var slut för länge sedan. Istället fick vi för oss att vi skulle se på bio men inga roliga filmer gick för tillfället så allt slutade med att Mira, Tesse och jag hamnade på Wayes.
Åhh! På vägen hem träffade jag på Sofia! Det var så otroligt längesen nu. Till och med nytt år. Hann tyvärr inte hälsa på Karin, hon sneakade iväg till bussen. Det är lite tragiskt att man inte har kontakt med så många från gamla klassen längre. Så himla kul att se henne igen.
Den här dagen har varit like psykad, först pratade vi om att det var länge sedan man träffade vissa från sina gamla klasser, och vem träffar jag på vägen hem? Och dessutom nämnde jag att jag var sugen på sushi och gissa vad jag åt till middag.


Suddig Hippie-Fia och Brat-Karin

Inga kommentarer: