tisdag 1 september 2009

Fökyld "Sniff"

Gick till kl. 17 idag. Helt slut och dessutom förkyld. Gjorde bort mig på vägen hem, gick åt helt fel håll. Jävla psyko. Bra intryck, verkligen, helt borta i hela huvudet. Tänk om det bara är en själv som lever, att alla andra finns där men inte kan tänka. Som en robot typ. Då behöver jag ju inte bry mig. Bra. Alla är robotar. Nu verkar jag ännu mera normal men jag får sånna här tankar ibland.

Såg De Tre Muskelitörerna (stavas?) i söndags efter att vi sovit hos kusinerna. Det var bra. Till och med Jalla Jalla killen var där, vad han nu heter. Inte för att jag är ett direkt fan av hans filmer, snarare tvärtom men i alla fall.

Håkan snart! Längta! Hanna, Fanny, Joss och moi. Möjligtvis att vi träffar på Lydia också.








Hade tänkt att ladda in någon bild från Salong Giraff men pallar inte leta fram en sladd som passar. Kameran är 100 år.

Inga kommentarer: